Verzenden & retourneren

Levertijd

Voor 22:00 besteld is vandaag nog verzonden. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 1 of 2 dagen.

Retourbeleid

De Kalm deken

Wij hanteren een proefperiode van 101 dagen. Binnen deze termijn kan je de Kalm deken uitproberen, en eventueel retourneren. Wij verzoeken je vriendelijk om in combinatie met de deken een hoes te gebruiken. Retourneren is mogelijk indien de artikelen vanuit een hygiënisch en functioneel oogpunt in nieuwstaat zijn en voorzien zijn van de originele labels. Dit betekent dat er geen vlekjes, geurtjes of haren op de verzwaringsdeken of hoes aanwezig zijn. Indien de hoes gekrompen is behouden wij ons het recht om deze niet te crediteren.

Gelieve het product te retourneren in de originele doos. Heb je deze niet meer? Neem contact met ons op.

Let op: de hoes (niet de deken zelf) dient gewassen te worden voordat je de deken retourneert. Wassen met een kort programma op 30 graden. Kan niet in de droger.

Hoezen & het verzwaarde slaapmasker

Als een hoes individueel is gekocht, los van een Kalm deken, dan geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. De retourkosten zijn hierbij ook voor de klant.

Bundels

Bundels kunnen ook deels geretourneerd worden. Houd er hierbij wel rekening mee dat het verzwaarde slaapmasker niet los geretourneerd kan worden. Op de gehele bundel geldt uiteraard ook onze 100 nachten proefperiode en gratis retourneren.

Ik wil retourneren, hoe doe ik dat? 

Geen probleem, stuur een mailtje naar info@slaapkalm.nl met je bestelnummer en (optioneel) de reden van retournering. Wij zorgen vanaf dat moment dat je retournering goed zal verlopen. Zodra wij jouw deken in goede staat hebben ontvangen zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. 

Wie betaalt voor de retournering? 

Wij betalen voor de eerste retournering. Wij willen je de best mogelijke ervaring bieden, en zorgen dat je ’s nachts met een gerust hart kan slapen. Voor het ruilen van een product rekenen wij €7,95, aangezien er twee keer verzendkosten moeten worden betaald.

Heb je een product geruild en wil je deze uiteindelijk toch ook terugsturen? Dan zijn de retourkosten voor jou. Wij nemen alleen de kosten voor de eerste retournering voor onze rekening. Verdere retourneringen zijn op de kosten van de klant.

Ik wil graag mijn deken omruilen voor een andere deken

Geen probleem, omruilen is binnen de 100 nachten proefperiode ook mogelijk. Stuur een mail naar info@slaapkalm.nl met je bestelnummer en wat je precies wilt ruilen. Hou er rekening mee dat wij €6,95 omruilkosten rekenen aangezien wij meerdere keren moeten verzenden.

Bij het omruilen ruilen wij alles - ook de hoes. Je ontvangt dus een nieuwe deken en een nieuwe hoes.

De 100 nachten proefperiode loopt door. Dat betekent dus dat deze niet 'opnieuw ingaat' bij het ruilen van een product. Deze loopt door vanaf de datum van de oorspronkelijke bestelling.